Gå til hoved-indhold

Håndværkerens Online Værktøj - Totalsystem

  • Lav nemt tilbud og send på mail til dine kunder
  • Se indkøbspriser og tilføj nemt dine produkter og ydelser
  • Kunden modtager tilbud og kan acceptere tilbudet ved at trykke på et link i mailen
  • Book opgaven i kalenderen
  • Du og dine medarbejdere kan se opgaverne på vores app
  • Angiv status via appen på opgaver og tilføj billeddokumentation
  • Når opgaven er udført kan der tilføjes ekstra produkter og ydelser eller rabatter
  • Hele ordren kan automatisk sendes til fakturering direkte i dit regnskabsprogram

OPRET TILBUD - nemt og hurtigt med tilbudsskabeloner

Send nemt og hurtigt tilbud til dine kunder

OVERSIGT - Instrumentbræt med nøgletal og dagens overblik

Instrumentbræt med oversigt over din forretning

Kundehåndtering

Få overblik over alle dine kunder og tildel kontaktpersoner og ansvarlige medarbejdere for hver kunde. Få overblik over alle kunders tilbud, ordrer og opgaver, samt forskellige afdelinger.

Tilbud

Opret hurtigt tilbud med tilbudsskabeloner. Se indkøbspriser og tilføj nemt dine produkter og ydelser. Tildel evt. rabatter og send tilbud i PDF på mail til dine kunder med link til at acceptere tilbud.

Sagsstyring

Hold styr på alle ordrer og få overblikket over både store og små projekter. Tilføj løbende ekstra ydelser eller produkter samt billeddokumentation på hver enkel opgave. Opret quickordrer eller større enterpriser med delbetalinger.

Kalender

Hold styr på alle aftaler. Tildel flere medarbejdere til én opgave, og planlæg faste opgaver der gentages. Opret hurtig reservationer eller planlæg store projekter, hvor et stort antal opgaver skal deles ud over en længere periode.

Medarbejderstyring

Hold styr på alle dine medarbejderes, svendes og lærlinges timeforbrug. Planlæg deres tid i kalenderen og tildel ansvarlige på opgaverne. Administrer dine underleverandører og lad dem bruger systemet også. Opsæt kvalitetssikring og gør det nemt for medabrejdee at huske kvaliteten i hverdagen.

Medarbejder app - Timeregistrering

App med kalenderoversigt, opgavestyring og timeregistrering. Vores app giver adgang til de essentielle moduler, som du har brug for når du er ude og køre eller besøge kunder. Tag billeder og knyt til din sag som dokumentation.

Oversigt - kontrolpanel

Få overblik over din forretning med nøgletal over igangværende arbejde. Hold styr på om der er opgaver nok igang og hvor mange penge der tjenes. Se dagens vigtigste opgaver og følg op på din kunder.

Integration til dit regnskabsprogram

Du kan gratis integrere med både Billy, Dinero og E-conomics, så du nemt får alle dine kunder, produkter og ydelser importeret ind i dit totalsystem. Du kan nemt sende alle dine ordrer direkte fra vores system til fakturering automatisk i dit regnskabsprogram.

Deskma er et totalsystem, der samler alle de funktioner, du har brug for i din hverdag...

Vi udvikler løbende nye funktioner som automatisk bliver gjort tilgængeligt for alle. Har du ønsker til nye moduler og tilføjelser er du velkommen til at kontakte os.
Vi arbejder pt. på også at integrere til regnskabsprogrammet Uniconta, samt flere grossister.